Welcome :)

| | ARUL | 9TEEN | AMPANG | KUALA LUMPUR METROPOLITAN UNIVERSITI | NICE TO KNOW YOU | ♥ | :*

Monday 16 September 2013

New Picture 2013


Sape sangka budak yang ajet cute ni da 19 tahun --' , demn weird kan . tapi nak buat cm na nilha real aku , berbadan kecik tapi da 19 tahun hidup bapak ahh . bawak masok biodata sekali ehh , nama aku muhammad shahrul nazmie b. sohaimi , lahir dekat H.B.K.L simpifykan hospital besar kuala lumpur bagi yang kurang tahu lerr . Asal ampang but all family pindah langkawi cuz ayah dapat new job there . Sekolah rendah aku kat sekolah rendah kebangsaan lembah jaya until darjah 5 je hoho , then aku tuka ke sekolah rendah padang matsirat langkawi , xlame pun smpai darjah 6 je --' , then aku melangkah ke sekolah menengah tunku putra smpai r aku spm , lepas habis 2 minggu lpas dapat result aku terus masok KLMUC , kolej yang paling best sangat --' !!!! aku single xde awek ! i tu saja sekian asalammualaikum <3

No comments:

Post a Comment